Dag 12 - vrijdag 17 november - Addo NP

17 november 2017 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

ZonsondergangVoor het avondeten gisterenavond reden we nog naar het strand om de zonsondergang te bewonderen.

Cache gevondenTijdens het wachten hierop heeft Herman toch nog de cache aan de vuurtoren gevonden ! Dus die hebben we officieel kunnen loggen 👍  Vandaag reden we in de ochtend  een stuk terug in noordoostelijke richting naar het Addo Olifant Park.  Eerst reden we nog langs Jeffreys Bay om het mooie strand aan de Indische oceaan te bewonderen.

OlifantBij het Addo NP was het nog even wachten op de jeeps vooraleer we van start konden om terug op zoek te gaan naar de Big Five. Deze keer hadden we niet zoveel geluk om dieren te spotten maar de natuur was wel prachtig.

Na 4 uur safari, reden we naar onze overnachtingsplaats in Zuurberg.

1. De Proost Emiel:
    18 november 2017
    Ben weer helemaal bij. Prachtige verslagen, en zeer mooie foto's.
  2. Karine De Proost:
    18 november 2017
    ammai mooie zonsondergang, wat een ervaring weer dat jullie dit mogen meemaken, prachtige foto's
  3. Yolande meert:
    super !!!!!
  4. Vera Van Beveren:
    18 november 2017
    Ge kunt niet alles willen hé. Een cache vinden en dan ook nog veel wilde dieren spotten 😁
    Grts en weerom prachtig
  5. Vera Van Beveren:
    18 november 2017
    Ge kunt niet alles willen hé . Een cache vinden en dan ook nog veel wilde dieren spotten 😁
    Grts prachtig !!!
  6. Leon en wieza:
    18 november 2017
    Zoals we zien hebben jullie al een heel mooie reis erop zitten en we wensen jullie nog heel veel mooie momenten.
    grtjs
    je biljartmaat en wieza