Dag 13 - zaterdag 18 november - Tsitsikama NP

18 november 2017 - Storms River, Zuid-Afrika

Rond 8 uur, na het ontbijt, vervolgden we onze reis richting het Tsisikama NP.  Het was wel een hele voormiddag rijden, maar de wegen waren een stuk beter dan we al hebben meegemaakt.

Marilyn's 60's DinerOp het middaguur konden we eerst nog van een lunch genieten in een wel heel speciale bistro die in het teken stond van Marilyn Monroe, Elvis Presley en de jaren 60.

Daarna reden we verder naar de ingang van het NP, waar we een prachtige wandeling maakten langs een mooi aangelegd pad richting de vernieuwde hangbrug over de Stormrivier en ondertussen kwamen we heel wat te weten van onze gids betreffende de specifieke fauna en flora van dit park.

Hangbrug Storms RiverNa enige twijfel zijn we dan toch maar over de hangbrug gewandeld. En het was de moeite waard!

Onze Lodge voor vandaag bevond zich niet zo ver van het park, zodat we nog samen met de groep gezellig in de tuin konden ontspannen vooraleer weeral van een lekker avondmaal te genieten.
Storms River Guest House

1. Luc en Rosa Verkuringen:
    19 november 2017
    Ik mis de foto van jou op de motorkap ;-)
    Geniet nog van de rest van jullie reis, het is prachtig daar!
  2. De Proost Emiel:
    19 november 2017
    Wie is Marilyn Monroe ? Is dat die middelste op de foto ? ?
    Zeg, dat was zeker een heel gewiebel op die hangbrug ?
    Maar ja, dat is inbegrepen in het Zuid - Afrika avontuur nietwaar.
  3. Vera Van Beveren:
    19 november 2017
    Toch geen frisse duik genomen vanop de brug ??? Al een geluk had je erna een mooi uitnodigend zwembad 🌞
  4. Karine De Proost:
    19 november 2017
    aiaiaiaia avontuur op de hangbrug, prachtig zenne !!! twordt met de dag mooier,n ook mooie verslagen sonia, genieten maar