Dag 16 - dinsdag 21 november - Oudtshoorn in de Kleine Karoo

21 november 2017 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

Waterval aan de MeringspoortpasOnze reis ging verder langs de Meiringspoortpas, waar we een wandeling maakten naar een waterval en daarna verder op weg naar de struisvogelstad Oudtshoorn.

Onderweg konden we een indrukwekkend landschap met hoge rotspartijen bewonderen.

Struisvogels voederen in Cango StruisvogelboerderijIn Oudtshoorn brachten we een bezoek aan de struisvogelboerderij Cango Ostrich Farm en na de deskundige uitleg van een plaatselijke gids, konden we nog genieten van een lunch met uiteraard struisvogelvlees.

In de namiddag vervolgden we onze weg via de Route 62 richting Montagu in het Langeberg-gebergte waar we logeerden in het Montagu Country Hotel. Dit is een hotel ingericht in Art Deco stijl met originele meubels en decoratiestukken.

Het diner met een viergangen menu werd opgediend aan tafel i.p.v. dat we anders buffetvorm hadden.  Trouwens het eten is heel lekker in Zuid-Afrika en ze serveren ruime porties.