Dag 16 - dinsdag 21 november - Oudtshoorn in de Kleine Karoo

21 november 2017 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

Waterval aan de MeringspoortpasOnze reis ging verder langs de Meiringspoortpas, waar we een wandeling maakten naar een waterval en daarna verder op weg naar de struisvogelstad Oudtshoorn.

Onderweg konden we een indrukwekkend landschap met hoge rotspartijen bewonderen.

Struisvogels voederen in Cango StruisvogelboerderijIn Oudtshoorn brachten we een bezoek aan de struisvogelboerderij Cango Ostrich Farm en na de deskundige uitleg van een plaatselijke gids, konden we nog genieten van een lunch met uiteraard struisvogelvlees.

In de namiddag vervolgden we onze weg via de Route 62 richting Montagu in het Langeberg-gebergte waar we logeerden in het Montagu Country Hotel. Dit is een hotel ingericht in Art Deco stijl met originele meubels en decoratiestukken.

Het diner met een viergangen menu werd opgediend aan tafel i.p.v. dat we anders buffetvorm hadden.  Trouwens het eten is heel lekker in Zuid-Afrika en ze serveren ruime porties.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jean en simonne:
    22 november 2017
    da zijn ander vogels om te voederen nietwaar !
  2. Vera Van Beveren:
    22 november 2017
    Mmmm s'morgends een zacht gekookt eitje met soldaatjes 😁
  3. Karine De Proost:
    23 november 2017
    drie 'struise' vogels bij elkaar, schoon zenne
  4. De Proost Emiel:
    23 november 2017
    Vogeltjes voederen en eitjes eten, m....m...m...m lekker !
  5. Yolande meert:
    23 november 2017
    ocharme ! als ik zo een vogeltje in mijn handen had gehad zou ik het echt niet kunnen opeten hoor !
    enfin, zie dat je allebei nog in jullie kleren kunnen want met al dat lekkers daar ! mmmmmmm
    dikke kus
    yoke
  6. Yolande meert:
    23 november 2017
    oh ja Hermanneke;...niet stoefen met jouw eitjes daar vanonder hé ! komaan !!!!!!!!!