Dag 21 - zondag 26 november - Kaapstad

26 november 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Laatste dag in Zuid-Afrika.
Bo-Kaap in KaapstadNa het ontbijt en het uitchecken, hadden we nog een rondrit door het oude centrum van de stad langs o.a. de Bo-Kaap, dit is de moslimwijk van Kaapstad met zeer pittoresk geschilderde huizen. Ook het parlement en andere belangrijke gebouwen kwamen aan bod.

Afrikaanse PinguïnsVerder op weg langs de kustlijn richting Boulders NP, waar een kolonie Afrikaanse pinguïns huist.

Daarna reden we naar Stellenbosch in de Kaapse wijnregio.
Een gezellige stad met een historisch centrum.

Ingang van de wijnkelder van het Wijngoed NeethingshofEen wijndegustatie op het wijndomein Neethlingshof vormden een mooie afsluiter van een geweldige reis.

In de late namiddag ging het richting luchthaven voor vlucht EK771 om 18u15 naar Dubai. Daar namen we afscheid van onze chauffeur Nolan en de gids Pierre.

1. Vera Van Beveren:
    26 november 2017
    Een mooie afsluiter van een prachtige reis.
    Nu hup hup naar huis. Het lekker koude België brrr
    Alvast welkom thuis 🏡
  2. Raymond en Jacqueline:
    26 november 2017
    Dit is dus het einde van jullie prachtige reis, een belevenis om nooit meer te vergeten.
    Nog een veilige thuiskomst!
  3. Karine De Proost:
    26 november 2017
    wat een mooie reis hebben jullie mogen beleven, met mooie verhalen, foto's en mooie herinneringen, welkom terug in het koude belgie xxx
  4. Sofie Rysheuvels:
    26 november 2017
    Wauw, het zag er een prachtige reis uit ! Fijn om jullie reiservaringen mee te kunnen volgen via deze website xxx
  5. Yolande meert:
    26 november 2017
    de BO KAAP ! genoemd naar jullie lieve hond of wa ??? reis voorbij ! inderdaad !
    welkom in het koude en winderige Belgenlandje ! amaai 't zal jullie een "gat varen" hé ! hihihi - maar toch, veilig thuis hoor en ik heb echt genoten van de vele ervaringen dat jullie hadden ! tof tof tof - ben benieuwd over de verhalen zene !
    tot oudejaar hé !

dikke lieve kus
    yoke en eddy
  6. De Proost Emiel:
    27 november 2017
    Jullie zullen de knop moeten omdraaien om aan het rotweer in Belgie gewoon te worden. Mooie reis en bedankt dat we er bij mochten zijn.