Dag 15 - maandag 20 november - Graaff-Reinet - Karoo NP - Beaufort-West

20 november 2017 - Beaufort-West, Zuid-Afrika

Na het ontbijt, waarbij onze toastjes geroosterd werden op een open haardvuur, reden we naar de plaats op het domein van de eigenaar van de Lodge waar we nog rotstekeningen van de bosjesmannen konden bewonderen en uitleg hierover kregen van een nazaat van de bosjesmannen. Rotstekeningen op de Ganora Guest Farm

Vandaar reden we  verder door halfwoestijn van de Grote Karoo naar Beaufort-West waar we nog halt hielden in Graaff-Reinet waar we de Nederduits gereformeerde kerk konden bewonderen.

Vooraleer we daar aankwamen hadden we halfweg nog motorpech maar gelukkig kon de chauffeur het zelf oplossen.

Pech onderweg bij 34°CWe moesten toch allemaal even uit de bus voor de veiligheid en bij 34° C en een strakke woestijnwind was dat toch even heel warm😅

Aangekomen in Beaufort-West, reden we nog naar het Karoo NP waar we nog konden genieten van het adembenemend landschap en nog enkele dieren. Karoo NP

Daarna naar het hotel voor een verfrissende douche en een lekkere maaltijd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Vera Van Beveren:
    20 november 2017
    Blijkbaar wil het er niet zo goed lukken met de bussen . Derde keer goede keer 🤔
  2. Karine De Proost:
    21 november 2017
    das het avontuur e mannen!!!
  3. Yolande meert:
    21 november 2017
    ja motorpech in de hitte !! niet zo leuk zeker ? maar toch beter dan hier in Belgenland - miezerig, koud, winderig en zeer ongezellig weer hoor ! geniet er dus maar van daar en have fun !!! grtjes ook van Eddy !!!
  4. De Proost Emiel:
    Mooie beestjes !