Dag 17 - woensdag 22 november - de Wijnlanden van de Westkaap

22 november 2017 - Arniston, Zuid-Afrika

Na vele dagen van vroeg uit de veren, hadden we vandaag meer tijd voor het ontbijt.  In de voormiddag gingen we nog op stap met onze gids voor een wandeling door het gezellige stadje Montagu waar we ondermeer uitleg kregen over de verschillende bouwstijlen in deze regio.

Daarna vertrokken we met de bus richting Arniston en de Westkust.

Wijndomein Viljoensdrift
Onderweg bezochten we het wijnhuis Viljoensdrift met gelegenheid tot degustatie van de wijnen en een picknick-lunch.

Naarmate we verder de kust naderde, zagen we het landschap veranderen van hoge rotsen in glooiende weilanden.

In de namiddag bereikten we ons hotel vlak aan het strand in Arniston.

Kassiebaai

‘s Avonds waren we uitgenodigd in het nabijgelegen Kassiebaai om te genieten van een typisch Afrikaans visgerecht, gereedgemaakt door de plaatselijke bevolking in een pittoreske omgeving.      Kookploeg van dienst in Kassiebaai

1. Vera Van Beveren:
    22 november 2017
    Een heel ander Zuid-Afrika te zien op de foto's. Grts en hopelijk was de wijn lekker
  2. De Proost Emiel:
    23 november 2017
    De vogelliefhebber komt hier goed aan bod !
  3. Yolande meert:
    jullie zullen na de reis ........;;moeten uitrusten denk ik ! hihhi ! maar het ziet er wel super uit ! smakelijk en schol zou ik zeggen !!