Arniston, Zuid-Afrika

Dag 18 - donderdag 23 november - Kassiebaai

23 november 2017 - Arniston, Zuid-Afrika

Vandaag hadden we weer tijd om rustig te ontbijten. Daarna zijn we nog op zoek geweest naar 2 geocaches en... alle 2 gevonden!
DSC_0722In de late voormiddag werden we opgewacht door een gids van het hotel om de Waenhuiskransgrot te bezoeken, dit kan enkel bij laag tij.  Het was niet gemakkelijk om er te geraken, maar het is ons allemaal gelukt en het uitzicht op de zee was fantastisch!

Op de terugweg naar het hotel bezochten we nog Kassiebaai, een historisch vissersdorp dat erkend is tot nationaal monument.

DSC_0752Daar hebben we ook nog halt gehouden voor een lunch in een 'bistro' van de plaatselijke bevolking en het was 'baie' lekker.
In de namiddag hebben we siësta gehouden want er wacht ons nog een druk programma in Kaapstad.

1. Karine de Proost:
    23 november 2017
    wohw prachtige foto's weer, piep, is er iemand aan de andere kant van de grot
  2. Meert:
    23 november 2017
    Hermanneke mag zo nieuwsgierig niet zijn hihihi !! straks bijt er nog een ..... krokodil of zo !!! have fun hoor !!! dikke kus
    yoke
  3. Somers Van Beveren Roger Vera en Fen:
    Super mooie foto's . Nog een hele leuke tijd in Kaapstad . Grts de Somerskes 😎
  4. De Proost Emiel:
    23 november 2017
    Dat is wel iets speciaal die kransgrot ! ! Mooie foto's !
  5. Nancy:
    24 november 2017